Повернення та обмін
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» наша компанія здійснює повернення та обмін товару належної якості протягом 14 днів з моменту його покупки за дотримання певних умов.
Поверненню та обміну підлягають товари в ідеальному стані, які не були у вжитку, за умови збереження упаковки та всіх наявних додатків (ярлики, етикетки тощо) та документів, що підтверджують оплату товару (товарний чек або інші документи, що підтверджують покупку). Покупець може обміняти товар належної якості на аналогічний товар, якщо придбаний товар не підійшов покупцю за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією.
У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості внаслідок виробничого браку, Ви можете повернути його та обміняти на аналогічний товар належної якості. Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернутись до нас протягом 14 днів з моменту його отримання.
Перед здійсненням повернення або обміну товару покупцеві необхідно зв'язатися із менеджером інтернет магазину за телефоном (050) 403 27 99 або ел.поштою: shop@biko.com.ua.
Повернення товару відбувається за рахунок клієнта згідно тарифів компанії «Нова Пошта»
При поверненні товар має бути щільно запакований для виключення псування його під час транспортування.
Якщо товар відповідає вище зазначеним умовам повернення, грошові кошти будуть повернені на банківський рахунок покупця протягом 10 робочих днів
Відповідно закону "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.